Головна

Статті

Чи все ми знаємо про готелі?

Дійсно, багато хто думає, що якість готельного сервісу обмежується номером з певним набором послуг. Причому різниця між номерами безпосередньо залежить від вартості. Все вірно, але є деякі нюанси, які перевернуть ваше уявлення про те, яким може бути луцький готель.

Додаткові послуги

Зрозуміло, що готелі різного рівня і «зірковості» пропонують і зовсім різний додатковий сервіс. Адже тих, хто зупинився в бюджетному номері, навряд чи зацікавить наявність вертолітного майданчика. У той же час, відсутність Інтернету чимало здивує бізнесмена.

Зазвичай готелі пропонують платні і безкоштовні послуги. До перших відносяться:

  • харчування в ресторані;
  • екскурсії;
  • міжнародні розмови по телефону;
  • пральня і хімчистка;
  • спортивний і тренажерний зал;
  • послуги перекладача;
  • конференц-зал з усім обладнанням;
  • оформлення віз;
  • організація банкетів;
  • надання сейфа;
  • трансфер.

У деяких випадках доведеться платити за доставку їжі в номер або наявність міні-бару. Варто відзначити, що подібного роду послуги високо цінуються у заможних гостей.

Доставка сніданку в номер

Що стосується безкоштовних додаткових послуг, то вони покликані формувати лояльність постояльців. І часто саме завдяки таким, здавалося б, незначним крокам з боку готелю, його гості зупиняться тут в черговий раз, а не шукатимуть більш комфортне місце. Отже, у готелі не потрібно платити за:

  • медичну аптечку і виклик машини «Швидкої допомоги»;
  • доставку преси та листів;
  • доступ до Інтернету;
  • носильника;
  • виклик таксі;
  • замовлення квитків на поїзд і літак;
  • інформацію про місцеві пам`ятки та розваги, наприклад, чи є тенісний корт у місті Луцьк;
  • замовлення пробудження в призначений час;
  • окріп, голку й нитки;
  • користування бізнес-центром та інше.

Ще раз нагадаємо, що все залежить від можливостей готелю. Невеликі заклади цього типу навіть сніданок не готують самі через відсутність кухні. Але щоб сервіс був на достатньому рівні, з ситуації виходять, замовляючи його у кейретінгових фірм.

Спеціальні пропозиції

Різноманітні акції та спецпропозиції користуються незмінною популярністю в окремих груп клієнтів. Наприклад, молодят порадують прикрашеним квітами номером з шампанським та цукерками. Пакет вихідного дня передбачає дві доби відпочинку плюс кілька безкоштовних годин і / або додаткові послуги, звичайно ж, без плати за них. До дня народження гостя готель може запропонувати будь-яку з таких послуг у подарунок або привітати іменинника тортом зі свічками.

Подібна увага викликає почуття вдячності і задоволеності у постояльців, що, у свою чергу, підвищує привабливість закладу і створює йому непогану репутацію.

Програми лояльності

Все розказане вище, так чи інакше впливає на ставлення гостей до готелю і створення його позитивного образу. Ми звикли вірити більше відгуками знайомих, ніж рекламним ходам хитрих маркетологів. Як би не розхвалювали готель ролики і постери, якщо ваш друг спав на несвіжих простирадлах або зіткнувся з грубістю персоналу, ви ні за що там не зупинитеся, вірно? В той же час, якщо товариш із захопленням показуватиме вам фото 101 кілометру в Луцьку, вам також захочеться там побувати.

Кімната для молодят у готелі

Тому заклади, які себе поважають, постійно працюють над покращенням власного іміджу і, до речі, багатьом це вдається. Яким чином? Формуючи лояльне ставлення шляхом спеціальних програм:

  • знижки постійним клієнтам;
  • привілеї;
  • бонуси і накопичувальні бали;
  • програми для корпоративних клієнтів, сімей з дітьми та інше.

Що в даному випадку отримує клієнт? Починаючи від безкоштовного коктейлю в барі і закінчуючи найкращим номером готелю. Причому гість сам вирішує, коли скористатися своїми балами, тобто може прийти сюди з цілою компанією, що принесе користь обом сторонам.

Таким чином, якщо ви часто зупиняєтеся в готелі, враховуйте ці «дрібниці», адже вони можуть помітно скрасити навіть неприємне відрядження.

 






ПослугиМіроприємстваБанкетні залиЦіниВідгукиНовини, АкціїСтаттіКонтактиПравила
2010-2024 Розважальний комплекс 101-й. Всі права застережено. При використанні інформація посилання на першоджерело обов`язкове.
Розробка сайту - 7 Red Lines
Яндекс.Метрика