Головна

Статті

Як правильно вибрати турфірму

Вибираючи будь-який продукт, ми маємо можливість як мінімум подивитися на нього, визначаючи візуально переваги і недоліки. Однак при покупці послуг цього не можна зробити. Ми можемо тільки довіритися обіцянкам компанії або орієнтуватися на рекомендації знайомих, що далеко не завжди є гарантією якості. Прикро, якщо вам зіпсують улюблену річ в хімчистці, але ще більш прикро, коли через непрофесіоналізм туристичного агентства ваш довгоочікуваний відпочинок перетвориться на справжнє пекло. Спробуємо розібратися, як уникнути помилок при виборі турфірми.

Реклама

Ні, ми не закликаємо сліпо вірити красивим рекламним роликам, які обіцяють незабутні пригоди і комфорт. І неважливо – рекламуються морський круїз, екскурсія древніми містами Перу, чи романтична подорож після весілля у місті Луцьк. Справа в тому, що агентство з туризму, яке не шкодує коштів для просування своїх послуг в маси, часто і голосно рекламує себе, скоріш за все, має достатньо грошей і серйозні наміри зайняти гідне місце серед конкурентів. Чим багатша фірма, тим більше у неї клієнтів, що саме по собі вже багато про що свідчить.

Перше враження

Потрапляючи в офіс фірми, зверніть увагу на його зовнішній вигляд, елементи декору, поведінку співробітників, на загальну атмосферу. Вам запропонували сісти в зручне крісло, чи ви змушені стояти, очікуючи уваги менеджера? Кабінет прикрашений оригінальними дорогими сувенірами, чи це звичайні кустарні дрібнички? Оформлення кабінету, меблі, дизайн чимало розкажуть уважній людині.

Менеджер турфірми повинен бути люб’язним і компетентним

Але головне – це спілкування зі співробітниками агентства. Їх поведінка, манера вести розмову, компетентність, ввічливість, елементарна охайність повинні справляти позитивне враження. Якщо менеджер викликає роздратування, краще відразу попрощатися – не вміючи знайти підхід до клієнта, навряд чи він показує чудеса комунікабельності і в спілкуванні з партнерами, що безпосередньо позначиться на якості відпочинку.

Розповідаючи про тур, вам повинні надати детальну інформацію про проїзд, умови проживання, харчування, екскурсії, додаткові можливості і витрати. Важливо, якщо від вас не стануть приховувати і слабкі сторони майбутнього подорожі. Це означає, що фірма зацікавлена ​​не тільки у продажі путівки, але і в безпеці клієнта, підготовці його до можливих неприємних сюрпризів і способів їх вирішення. Прослідкуйте за реакцією менеджера, задаючи йому каверзні запитання. Добре, якщо він не стане ухилятися, а спокійно і правдиво відповість на них.

Крім того, туристична фірма повинна забезпечити вас різними інформаційними матеріалами – буклетами, картами, пам`ятками, що дозволяють краще підготуватися до туру.

Оформлення відносин

Після того, як ви зробили свій вибір, з вами повинні укласти договір. У ньому обов`язково будуть вказані такі пункти, як перелік послуг, ціна, відповідальність сторін, деякі моменти, за які фірма не відповідає, а також її юридичні та банківські реквізити. Обов`язковим додатком до договору служить туристична путівка. Майте на увазі, що деякі агентства часто ігнорують цей момент. У разі, якщо замість документа встановленого зразка ви отримаєте щось середнє між договором, путівкою та інструкцією, а прийом грошей буде оформлений у вигляді розписки, то добре подумайте, перш ніж ставити під ними свій підпис.

Інколи на туристів чекають неприємні сюрпризи

Цінове питання також дуже важливе, незалежно від ваших фінансових можливостей. Ви повинні чітко розуміти, за що і скільки платите. Якщо в 101 кілометрі в Луцьку ціни цілком відповідають запропонованим сервісу, то існують фірми, що не соромляться робити величезні накрутки і включати в договір неіснуючі послуги. До речі, багато гарантій можуть бути прописані не цілком чітко, так що ретельно вивчайте документи перед підписанням і уточнюйте у менеджера пункти, що викликають сумніви.

Пільги

А тепер уявімо, що поїздка вдалася, ви чудово відпочили і всі ваші очікування виправдалися. Скоріш за все, наступного разу ви знову скористаєтеся послугами цієї ж фірми. І це правильно. По-перше, вона довела свої можливості, а по-друге, ви потрапляєте в розряд постійних клієнтів, отримуючи за це певні переваги та пільги.

На прикладі 101 кілометру в Луцьку можна побачити, як якісно організований тур і розвинена сфера послуг найкращим чином працюють на імідж комплексу. Адже відомо, що немає більш ідеальної реклами, ніж задоволений клієнт.

 






ПослугиМіроприємстваБанкетні залиЦіниВідгукиНовини, АкціїСтаттіКонтактиПравила
2010-2024 Розважальний комплекс 101-й. Всі права застережено. При використанні інформація посилання на першоджерело обов`язкове.
Розробка сайту - 7 Red Lines
Яндекс.Метрика