Статті Оптимізація СПА в заміському готельному комплексі
SPA-комплекс в заміському готельному комплексы являє собою широку інфраструктуру з різними підрозділами та з сегментами спеціального харчування. Звичайно, виділити в такий інфраструктурі пріоритетний сегмент складно, тому розглянемо кожен окремо.
Салон краси. Послуги салону завжди затребувані відпочиваючими. Багатьом хочеться привести себе в порядок перед зустріччю або важливим заходом, тому всі готелі Луцька пропонують своїм клієнтам такий сервіс. Хоча все частіше клієнти воліють звертатися до особистих стилістам, ніж до незнайомих.
Wellness-центр. Робота цього підрозділу ніколи не втрачає популярності серед відвідувачів SPA. Плавальний комплекс завжди оснащений не тільки класичним басейном, але і іншими розважальними опціями: гірки, гейзери, водоспади. У цій зоні можна як відпочити від суєти, так і відвідати заняття аквааеробіки. Іноді прибуток від цього сегмента досягає половину від загального доходу від роботи комплексу.
Фітнес. Даний підрозділ менш затребуваний. Відвідувачами є постояльці, інші ж не звертаються до цієї послуги через відсутність бажання або спортивного одягу.
SPA-кабінети. Повноцінний SPA-кабінет - це основна ідея функціонування цілого комплексу. Клієнти відвідують кабінети для того, щоб поринути у світ задоволення, спокою, в той час, як фахівці займуться очищенням вашого тіла і підлікують вас. Новітні розробки в косметології розширюють спектр послуг і список клієнтів. Більш популярними є процедури етнічної методики.
За останні роки ідея SPA і його функціональність значно ускладнилися, набуваючи більш універсального вигляду. На зміну скромним кабінетом для проведення процедур прийшли величезні комплекси. Саме в таких центрах часто замовляють святкування дня народження і весілля у Луцьку. Така зміна дозволяє здійснити майже весь комплекс процедур, провести час за чашкою чаю в спокійній обстановці. Поява комплексів SPA спричинило появу більш суворих вимог до працюючого в ньому персоналу - тут вам і майстри пілінгу, різноманітні фахівці і т.д.
При визначенні переліку послуг, необхідно враховувати попит і рентабельність. Найоптимальніші послуги - це водолікування та масаж. На другому місці по популярності знаходяться талассо- і фанготерапія. Вони являють собою профілактичні процедури із застосуванням дарів моря - солі, водоростей, грязей. Ці два види терапії стали дуже популярні і обов`язковіми для будь-якого SPA, без них не обходиться першокласний відпочинок у Луцьку.
Для підвищення завантаження комплексу необхідно розробити ряд заходів щодо: політики продажу, каналів реалізації, стратегії просування, реклами. Ось деякі рекомендації:
По-перше, необхідно сформувати SPA-пакети. Такий комплекс завжди користується попитом через вигоди і помірної ціни. Готовий комплекс допоможе просунути не популярні процедури і збільшити на них навантаження.
Друге, що варто зробити - включити у вартість готельного номера відвідування SPA-процедур. Так комплекс забезпечить себе постійним прибутком і підтримає актуальність SPA.
По-третє, розробити видачу абонементів, які включають в себе відвідування спортивного залу та інших процедур з певною знижкою або як доповнення.
Четверте - розробити спеціальні пропозиції у вигляді програм лояльності, знижок, купонів, "все включено".
І остання порада, але не за значенням - реклама. Дуже важливо нагадувати людям про заклад та послуги, що надаються.